Ruilen & retourneren

externalId=totalbite-contact-faqs-1.1.1&componentUuid=4b5a7902-405d-11e9-a04b-06e8ffddb862&filter%5Bactive%5D=1&mandatory=0&attribute=query&S1p5AkBdEemgSwbo_924Yg_filter[category]=%2FRuilen+en+retourneren
Welke kosten zijn er verbonden aan het retourneren?

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, behalve als het product door ons beschadigd of verkeerd geleverd is. Het terugbrengen in de winkel is gratis.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?

De retourprocedure voor een verkeerd geleverd of beschadigd product is hetzelfde als de procedure voor het terugsturen van producten. De procedure is hierboven beschreven. Geef in dit geval op het retourformulier aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen. Geef op het retourformulier ook aan wat je van ons verwacht; wil je een nieuw product ontvangen of wil je dat wij het aankoopbedrag crediteren?


Hoe kan ik een product retourneren?


Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent of het verkeerde product hebt besteld.

Stuur dan altijd even een e-mail naar info@totalbite.eu onder vermelding van je ordernummer en voeg dit retourformulier toe.

Je kan je bestelling terug sturen naar onderstaand adres:

Total Bite
Evenboersweg 1
7711 GX
Nieuwleusen (NL)

Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het artikel. Ook de kosten voor het retoursturen zijn voor jouw rekening, tenzij Total Bite het verkeerde product of een beschadigd product heeft opgestuurd.

Daarnaast is het ook mogelijk om een artikel gratis te retourneren bij een Total Bite verkooppunt.

Heb je nog vragen? Onze klantenservice helpt je graag.

Hoelang duurt het voordat mijn betaling is teruggestort?

Het aankoopbedrag van je bestelling (inclusief verzendkosten) wordt zo snel mogelijk teruggestort, vaak binnen 5 dagen maar uiterlijk binnen 14 dagen. We houden je natuurlijk per e-mail op de hoogte van de voortgang.

Omdat we het kasgeld in de winkel zo laag mogelijk willen houden in verband met de veiligheid, storten we het geld terug op dezelfde manier als je online betaald hebt. In de winkel krijg je dus niet het geld terug.

Binnen hoeveel dagen kan ik een product retourneren?

Je mag een bestelling tot 14 dagen na ontvangst terugsturen zonder opgave van reden. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping. Wanneer je een product in de winkel terug komt brengen kan dit nog 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden.

Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?

Hoe je het geld terugkrijgt, hangt af van hoe je de bestelling hebt betaald. Wij storten het geld op dezelfde manier en op dezelfde rekening terug als waarmee de bestelling gedaan is.

Kan ik een product ook in de winkel terugbrengen?

Ja dit is ook mogelijk tot 30 dagen na ontvangst. Neem altijd een ingevuld retourformulier en de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen mee. Zonder deze twee formulieren kunnen wij het product helaas niet retournemen.

Omdat we het kasgeld in de winkel zo laag mogelijk willen houden in verband met de veiligheid, storten we het geld terug op dezelfde manier als je online betaald hebt. In de winkel krijg je dus niet het geld terug.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?

De retourprocedure voor een verkeerd geleverd of beschadigd product is hetzelfde als de procedure voor het terugsturen van producten. De procedure is hierboven beschreven. Geef in dit geval op het retourformulier aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen. Geef op het retourformulier ook aan wat je van ons verwacht; wil je een nieuw product ontvangen of wil je dat wij het aankoopbedrag crediteren?

Kan ik een product ook in de winkel terugbrengen?

Ja dit is ook mogelijk tot 30 dagen na ontvangst. Neem altijd een ingevuld retourformulier en de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen mee. Zonder deze twee formulieren kunnen wij het product helaas niet retournemen.

Omdat we het kasgeld in de winkel zo laag mogelijk willen houden in verband met de veiligheid, storten we het geld terug op dezelfde manier als je online betaald hebt. In de winkel krijg je dus niet het geld terug.

Staat jouw vraag er niet bij?

Wij hebben onze uiterste best gedaan om zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat jouw vraag er nog niet tussen staat. Niet getreurd, je kunt jouw vraag gewoon stellen via het contactformulier.