EK actie! Ontvang bij elke aankoop op Total Bite een gratis EK-armbandje!

Veelgestelde vragen

externalId=totalbite-contact-faqs-1.1.2&filter[active]=1&sort=position.asc
Binnen hoeveel dagen kan ik een product retourneren?
Je mag een bestelling tot 14 dagen na ontvangst terugsturen zonder opgave van reden. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping.
Hoe werkt betalen met iDeal?

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

iDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden:

  • iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
  • Betalen met iDEAL kan meteen, je hoeft je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
  • Je kan iDEAL direct gebruiken als je internetbankiert bij ABN AMRO, bunq, ING, Knab, Rabobank, de Volksbank (SNS, ASN Bank en Regiobank), Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
  • iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor je ingevuld en je wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
  • Je houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in jouw rekeningoverzicht.
Is mijn online betaling veilig?

Ja, Total Bite maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.

Je online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van de transactie. ICEPAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van je betaling en heeft geen invloed op de levering van je online aankopen.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

Wat is de levertijd van een product?

Voor de meeste producten geldt ‘Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis’*. Sommige producten zijn niet op voorraad en zijn dan meestal binnen 3 tot 7 dagen geleverd. Bij elk product staat de levertijd weergegeven.

Zodra jouw bestelling bij ons de deur uitgaat ontvang je altijd nog een e-mail met daarin de track & trace link om je bestelling te kunnen volgen.

*Let op: bij feestdagen geldt een andere levertijd.

Kan ik mijn bestelling volgen via track & trace?
Nadat de order vanuit ons logistiekcentrum aan is gekomen bij Post NL ontvang je een e-mail met een track & trace code zodat je jouw pakketje kunt volgen.
Kan ik een product ook afhalen in de winkel?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je dit aangeven. Afhalen bij een Total Bite verkooppunt is altijd gratis. De meeste bestellingen worden al de volgende dag in de winkel afgeleverd. Via de track & trace code wordt je op de hoogte gehouden van de levering.

Vanaf wanneer is de verzending gratis?

Voor bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 4,95 verzendkosten. Bestellingen boven de € 50,- leveren wij gratis.

Het afhalen bij een Total Bite verkooppunt is, ongeacht het orderbedrag, altijd gratis.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten..

Ik wil een order annuleren. Kan dit?

Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden.

Bezorgen jullie met Post NL?

Alle bestellingen van de webshop worden verzonden met Post NL.

Kan ik een product ook in de winkel terugbrengen?

Ja dit is ook mogelijk tot 30 dagen na ontvangst. Neem altijd een ingevuld retourformulier en de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen mee. Zonder deze twee formulieren kunnen wij het product helaas niet retournemen.

Omdat we het kasgeld in de winkel zo laag mogelijk willen houden in verband met de veiligheid, storten we het geld terug op dezelfde manier als je online betaald hebt. In de winkel krijg je dus niet het geld terug.

Ik woon in Duitsland of België, kan ik dan ook een bestelling plaatsen?

Geen probleem, wij versturen ook naar Duitsland en België. Voor bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 5,95 verzendkosten naar Duitsland of België. Voor bestellingen boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Kan ik een product ergens anders laten bezorgen?

Tijdens het bestellen is het mogelijk om een ander afleveradres in te voeren.

Kan iemand anders mijn order ophalen?

Dat kan, als diegene een kopie van de orderbevestiging bij zich heeft, is dit geen probleem. Als het pakket niet bezorgd kon worden, en je hebt een briefje van PostNL in je brievenbus gehad, staat hierop hoe je moet handelen als iemand anders je bestelling op wilt halen.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?

De retourprocedure voor een verkeerd geleverd of beschadigd product is hetzelfde als de procedure voor het terugsturen van producten. De procedure is hierboven beschreven. Geef in dit geval op het retourformulier aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen. Geef op het retourformulier ook aan wat je van ons verwacht; wil je een nieuw product ontvangen of wil je dat wij het aankoopbedrag crediteren?

Met welke betaalmethoden kan ik betalen in de webshop?

In de Total Bite webshop kun je betalen met iDeal en per bankoverschrijving. Beide betaalmethodes zijn gratis. Binnenkort breiden we de betaalmethoden uit met diverse andere methoden zoals Achteraf betalen en Paypal.

Hoelang duurt het voordat mijn betaling is teruggestort?

Het aankoopbedrag van je bestelling (inclusief verzendkosten) wordt zo snel mogelijk teruggestort, vaak binnen 5 dagen maar uiterlijk binnen 14 dagen. We houden je natuurlijk per e-mail op de hoogte van de voortgang.

Omdat we het kasgeld in de winkel zo laag mogelijk willen houden in verband met de veiligheid, storten we het geld terug op dezelfde manier als je online betaald hebt. In de winkel krijg je dus niet het geld terug.

Hoe kan ik een product retourneren?


Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent of het verkeerde product hebt besteld.

Stuur dan altijd even een e-mail naar info@totalbite.eu onder vermelding van je ordernummer en voeg dit retourformulier toe.

Je kan je bestelling terug sturen naar onderstaand adres:

Total Bite
Evenboersweg 1
7711 GX
Nieuwleusen (NL)

Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het artikel. Ook de kosten voor het retoursturen zijn voor jouw rekening, tenzij Total Bite het verkeerde product of een beschadigd product heeft opgestuurd.

Daarnaast is het ook mogelijk om een artikel gratis te retourneren bij een Total Bite verkooppunt.

Heb je nog vragen? Onze klantenservice helpt je graag.

Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?

Hoe je het geld terugkrijgt, hangt af van hoe je de bestelling hebt betaald. Wij storten het geld op dezelfde manier en op dezelfde rekening terug als waarmee de bestelling gedaan is.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Wij doen er alles aan om je tevreden te stellen. Voor vragen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn tijdens werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur bereikbaar via:

E-mailadres : info@totalbite.eu
Telefoonnummer: 0800 - 868252483

Garantievoorwaarden

Je hebt de verplichting om bij aflevering te controleren of de producten aan de overeenkomst voldoen. Indien dit niet het geval is, dien je ons daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen veertien (14) dagen na de aflevering kennis te geven. Wij garanderen dat elk door ons geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt een garantie, zoals deze door de producenten op haar producten wordt vastgesteld. Wanneer er zich een probleem voordoet met gekochte artikelen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 dagen contact met je op.

Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen:

* Indien de originele pakbon niet kan worden overlegd.

* Indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

Om gebruik te maken van de service en garantie moet je altijd beschikken over de originele pakbon welke met het gekochte artikel wordt meegeleverd.

Wij zullen binnen twee werkdagen na ontvangst reageren en het probleem binnen 7 werkdagen afhandelen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan zal je binnen 7 werkdagen op de hoogte worden gesteld van de vertragingsduur.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Klantgegevens worden uitsluitend verwerkt in overeenstemming met het privacy beleid. De gegevens zullen alleen gebruikt worden voor het tot stand laten komen van een overeenkomst en zullen onder geen beding aan derden verstrekt worden.

Aansprakelijkheidsuitsluiting

De inhoud van deze site is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Alle aanbiedingen/afbeeldingen/prijzen zijn onder voorbehoud van type/scan fouten en/of wijzigingen door de fabrikant. Wij zijn niet aansprakelijk voor enig directe of indirecte schade die na levering, door welke oorzaak dan ook, ontstaan is aan de consument, aan de zaken van de consument, aan derden of aan zaken van derden.

Hoe kan ik mij aan-/afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je inschrijven voor de Total Bite nieuwsbrief door je e-mailadres in te vullen op deze pagina. Afmelden kan altijd door onderaan in de nieuwsbrief op de afmeldlink te klikken of een e-mail te sturen naar info@totalbite.eu

Welke kosten zijn er verbonden aan het retourneren?

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, behalve als het product door ons beschadigd of verkeerd geleverd is. Het terugbrengen in de winkel is gratis.

Binnen hoeveel dagen kan ik een product retourneren?

Je mag een bestelling tot 14 dagen na ontvangst terugsturen zonder opgave van reden. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping. Wanneer je een product in de winkel terug komt brengen kan dit nog 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden.

Staat jouw vraag er niet bij?

Wij hebben onze uiterste best gedaan om zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat jouw vraag er nog niet tussen staat. Niet getreurd, je kunt jouw vraag gewoon stellen via het contactformulier.